E-Ticaret Danışmanı

E-Ticaret danışmanı, ticareti elektronik ortamda gerçekleştirmenizi sağlayan web siteleriniz için hizmet sunan uzmanlara verilen unvandır. E-Ticaret danışmanlığı hizmetlerimizle ilgili detaylar;

E-Ticaret

Dijital pazarlama çalışmalarının sadece bir amacı var; İnsanların sizi tercih etmesini sağlamak. Trafik almalı, müşterinin güvenini kazanmalı, kitlenizi büyüterek gelir ve kazanç sağlamalısınız. Yaptığımız her şey bu strateji ile ilgilidir.

Bir web sitesi sahibi olduğunuz zaman vaktinizin değerli bir kısmını ve paranızın bir bölümünü internet pazarlamacılığına harcarsınız. Bu harcamalar SEO çalışmaları, sosyal ağlar, AdWords, analiz servisleri, e-posta hizmetleri ve e-ticaret olabilir.

Ürün ve servislerin ilgi çekici olmasını ve bilinirliğinin oluşmasını istersiniz.

İnternet Pazarlamacılığı ve E-Ticaret Danışmanlık Hizmetleri

İnternet pazarlamacılığı, çevrimiçi, online, dijital veya e-pazarlama, onu nasıl adlandırırsanız adlandırın pazarlama ve e-ticaret ile ilgili üç soruya cevap vermeniz gerekir:

  1. Potansiyel müşterileri çekmek, teşvik etmek ve bulmak için doğru şeyler mi yapıyoruz?
  2. Bunları doğru bir biçimde mi gerçekleştiriyoruz?
  3. Bu çalışmaların gerçekten işe yaradığını nasıl anlarız?

Çalışmalarımız Nelerdir?

E-Ticaret ve İnternet Pazarlamacılığı Strateji Danışmanlığı

Bugünün koşul ve şartlarında firmalar hedeflerini iyi tanımlamalı, ciddi stratejiler üretmeli ve hedeflerini gerçekleştirebilmek için uygun yaklaşımlar sergilemelidir.

  • İnternet, Dijital ve Mobil Pazarlama Stratejisi: Ziyaretçiler sizi bulabilirler ancak davranışlar değişim göstermektedir. Masaüstü ve dizüstü bilgisayarlar, tablet ve akıllı telefonlar kullanırlar. Çoğunluğun arasından sıyrılıp online pazarda ön plana çıkmaya hazır mısınız?
  • E-Ticaret Stratejisi: Müşterilerin yolculuğu sonuç olarak bir satın alma kararına çıkar. Daha önemlisi, müşterilerin satın alma yolu size ulaşmalıdır. Müşteriniz siteniz ile veya sizinle bağlantılı üçüncü parti satış kanallarıyla etkileşim kurmalı ve bu sayede işletmenin hedefini yerine getirmiş olmalısınız. Müşteriler istedikleri şeyi, ne zaman isterlerse ve istedikleri şekilde bulabiliyorlar mı? Online satışlarınız müşteriye değer ve kazançlı satışlar sunuyor mu? En önemlisi, siz müşteri ile sağlam ilişkiler kurup gelecekteki satın alma işlemlerinde öncelik haline dönüşebiliyor musunuz?
  • İçerik Stratejisi: İçeriğiniz bir satış temsilcisi gibi olmalıdır ve müşterinin ihtiyaçları doğrultusunda doğru kararlar alabilmesini sağlamalıdır. Müşterilerin sizi seçebilmesi için onlara doğru içerikler sunabiliyor musunuz? İçeriğiniz müşterilerin ve arama motorlarının dikkatini çekebiliyor mu? İçeriğiniz arama motoru optimizasyonu (SEO) açısından geliştirilmeli midir?

E-Ticaret ve İnternet Pazarlamacılığı Uygulama Sistemleri

  • Dijital Hazırlık Değerlendirmesi: Sürekli ve hızlı değişim gösteren bir çevrede işletmenize sonuç sağlamak, hedefinizi destekleyebilmek için doğru insanlara, işlemlere ve platformlara sahip olmak ile mümkündür. Dijital pazarlama takımınız ne kadar etki yaratabiliyor? Takımın başarısının önündeki engeller neler? En iyi yatırım getirisi getirmek için pazar liderleri tarafından kullanılan araçlara ve tekniklere erişim sağlayabiliyorlar mı? Bu bütçe ile ilgili bir soru değildir. Bütçeyi doğru kullanmak ile ilgilidir.
  • Site Optimizasyonu/Dönüşüm Oranları Optimizasyonu: Siteniz müşterilerin amaçlarını gerçekleştirebilmeleri için işlerini kolaylaştırıyor mu?
  • Arama Motoru Optimizasyonu (SEO)/Arama Motoru Pazarlamacılığı/Tıklama Başına Reklam
  • Sosyal Medya Pazarlamacılığı: Sosyal medya pazarlamacılığı ise müşterilerle insancıl seviyelerde bağlantılar kurmak anlamına gelir. Beğeni ve paylaşım kazanmak yanlış bir şey değildir.
  • RightSource Teklif Talebi Geliştirme
  • İçerik Pazarlama Sistemleri ve Özel İçerik Geliştirme: Arama ve sosyal sunum çok önemlidir. Bilgi ve anlayış gereklidir. Bu stratejilerde hedef müşterilerin ilgisini çekmek, linkler ve beğeniler kazanmak, arama ve sosyal kanallar doğrultusunda markanın bilinirliğini yükseltmektir.
  • İnternet Pazarlamacılığı ve Özel Hazırlanmış E-Ticaret Eğitimleri

E-Ticaret ve İnternet Pazarlamacılığı Ölçümleri

İşletmenize en etkili satışı hangi pazarlama kanalları sağlıyor? Müşterileriniz arasında markanın bilinirliğinizi ne ön plana çıkarıyor, kullanıcıların ilgisini ne çekiyor, isteklerine neler cevap veriyor ve müşterileri neler harekete geçiriyor? İşletmelerin bu temel sorulara vereceği cevaplar son derece önemlidir ve işletmelerin bu sorular karşısında zorlanmaması gerekir.

Size yardımcı olabiliriz.

İletişim

Başa dön tuşu
WhatsApp'a Git
Bana WhatsApp'dan Ulaşabilirsin.
Bana whatsapp'tan mesaj göndermek için aşağıdaki butona tıklaman yeterli.